miercuri, 6 iunie 2012

Luna a noua

saptamanile 36 - 40
     A trecut atata timp de cand n-am mai scris... 1 an si 7 luni... Acum baietelul nostru are 1 an si 5 luni. O sa incerc sa-mi aduc aminte de luna a noua, luna in care mi s-a parut ca am asteptat foarte mult. Trebuie sa recunosc ca mi-e dor de perioada in care am fost insarcinata, pentru ca a fost perioada in care m-am odihnit cel mai mult si bine am facut ca dupa nastere s-a dus cu odihna si linistea. Stefan n-a fost un bebelus cuminte si linistit :) ci unul foarte plangacios si activ. Dar, sa revin la luna a noua.
     Eram atat de nerabdatoare sa-l tin in brate, sa-mi vad din nou degetele de la picioare :)) si sa pot dormi pe burta. Ziceam eu ca sunt pregatita, dar de fapt nu eram pregatita deloc. A fost luna asteptarii si bine ca am nascut la termen (39 saptamani), ca altfel emotiile ma depaseau de tot.
     Din punct de vedere fizic, nu-mi aduc aminte sa se fi petrecut mare lucru. Doar ca bebelusul nu mai lovea asa de des, deoarece avea din ce mai putin spatiu in care sa se miste.
     Emotional, eram nerabdatoare si nelinistita, nu ma puteam concentra, aveam senzatia de teama si anxietate, dar si usurata cumva la gandul ca aproape am terminat.
     La d-na doctor am fost la inceputul lunii decembrie 2010. In urma ecografiei eram in 36 saptamani de sarcina, totul era ok. Mi-a mai dat de facut niste analize, care au iesit bune. Urmatoarea programare: 21 decembrie.
     Aveam niste emotii, nu le pot descrie... Citisem tot felul de articole despre travaliu si nastere de pe net, din carti, era o varza in capul meu. La control mi-a spus: ai dilatatie 2 cm, maine dimineata vii la spital, te internezi si o sa nasti; daca cumva ti se rup membranele in noaptea asta, te duci la spital si avand in vedere ca e prima nastere o sa dureze travaliul. Parca eram in transa, nu-mi venea sa cred ca a doua zi... gata, se termina si voi tine copilul in brate. Mi-a mai facut si ecografia sa vedem cum era situat cordonul ombilical, din fericire nu era situat in jurul gatului copilului, dar din cate citisem, oricand isi putea schimba pozitia. La revedere si ne vedem maine, astea au fost cuvintele d-nei doctor. De la cabinet m-am dus la serbare la Rares (era serbarea de Mos Craciun) si apoi acasa.
     Bagajul era facut, asteptam sa se faca dimineata. Doar ca nu am mai asteptatat pana atunci pentru ca la ora 01:00 noaptea mi s-au rupt membranele si la ora 01:30 ma internam.
     Si uite asa au luat sfarsit cele noua luni de sarcina... :) Despre travaliu si nastere intr-un alt articol...
     Tot intr-un alt articol voi face lista bagajului pentru maternitate, pentru cine este interesat. Eu nu am gasit o lista completa si am tot cauta pe net, am gasit mai multe articole si pe baza lor mi-am creat propria lista. Mi-au dat o lista si de la cabinet cu ce trebuie sa contina bagajul de maternitate, dar nu mi s-a parut completa.
   So... see you next time :)))
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu